Dromer

Ken je dat? Dat je met iets in je handen staat en ondertussen uit het raam staat te staren? Zo’n dag dat er nauwelijks iets uit je handen komt? Je telkens weer verdwaalt in gedachten?

Ken je dat? Dat je ergens mee bezig bent om een paar minuten later iets volledig anders te doen? Zo’n dag dat je met van alles bezig bent maar er ondertussen niets gebeurt?

Ken je dat? Dat je vol goede voornemens zit, maar er niets van terecht komt? Zo’n dag waarbij alle plannen in het water vallen?

Het zijn dromendagen. De dagen die je nodig hebt om jezelf weer even te vinden. De dagen die je gedachten weer op het spoor zetten. De dagen die rust geven. De dagen die opladen.

5 reacties

Opgeslagen onder Overpeinzingen

5 Reacties op “Dromer

  1. Noem het dromen of tot jezelf komen. Die dagen ken ik en moet je ook koesteren. Liefs John

  2. Jan Koert

    Wel herkenbaar, echter gaan de meeste dagen voor mij zo voorbij. Ik zie het meer als mijn afwijking, mijn ADHD. Ik zou er wat voor geven om niet te denken, gewoon niets in mijn hoofd. Rust en geen chaos. Gewoon de dingen kunnen doen zoals anderen dat ook kunnen doen.
    Goed om te lezen dat je het ook anders kunt ervaren.

  3. Heel herkenbaar.
    Ik geniet elke keer weer van die dagen!

  4. .. nee hoor. Dat soort dagen heb ik helemáál niet.. *fuutfuutfuut*

Geef een reactie

